Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nette lats hoor. ga zo door
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Tnx, ook maar een relaxed foto van me rug (haaaat aan die vetkwabbies hahaha)
      Niet volledig uitgerekt (bv lat spread vind ik ook verdomd lastig btw)

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        Tnx, ook maar een relaxed foto van me rug (haaaat aan die vetkwabbies hahaha)
        Niet volledig uitgerekt (bv lat spread vind ik ook verdomd lastig btw)
        Hebje een smalle taille of gewoon aanleg voor je bovenrug ? Als ik de foto zo zie loopt je onderrug wat achter en je benen misschien ook maar dat valt niet te zien op deze foto. Dat je zo licht weegt moet ergens vandaan komen. Maar nette lats man ben benieuwd naar je benen.

Comment

• Tnx, geen idee eigenlijk, denk beetje van beiden. Ja onderrug mag inderdaad wel iets harder aangepakt worden, benen ook.

Zoals ik al zei heel dom om die niet meteen goed te trainen (ik fietste 30km per dag, oftewel ik hield mezelf voor de gek dat ik geen benen hoefde te doen), maar daar word aan gewerkt. Vind het tegenwoordig leuk. Zal morgen wel een foto van m`n benen maken, en over een maandje of 2 denk nog een, denk dat je dan al redelijk verschil zal moeten zien. Het was niks, het is nu nog bijna niks maargoed we werken eraan.

Anyway tnx guys!

Comment

• Buikspieren mag je trouwens ook wel wat meer gaan pakken dat zal je helpen bij o.a. de squat voor stabiliteit. Goed wel dat je er nu aan werkt ga je ook met foto's loggen dan ?

Comment

• Ja klopt, buik mag ook wel wat meer. En nah niet echt, tenzij er echt veranderingen zijn die het waard zijn. Maar moest sws plaatjes schieten voor Gip, en tal vroeg om foto's dus why not.

Comment

• nice

nu alleen nog effe goeie fotos nemen die van rechtvoor zijn genomen dan is 't wat duidelijker
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• Wtf is er met je trainingbroek aan de hand, zijn de touwtjes eruit?
                  Purist
                  Verzuren zonder kuren
                  ...ilse weet alles...

Comment

• Je hebt inderdaad goeie vleugels zo lijkt het op de foto's. Gaat zeker goed komen man.

Comment

• Mooie rug! ziet er goed uit

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                        nice

nu alleen nog effe goeie fotos nemen die van rechtvoor zijn genomen dan is 't wat duidelijker
                        Tnx en gaat helemaal goedkomen haha.

Bedankt guys!

Comment

• Keep it short, zit op me telefoon

Seated db shoulder press
                          5x5 (2 warmup)

Db side raises
                          3x10

rear delt raises
                          3x10

rear delt op machine
                          2x8 (loopt qua kracht achter, dus wil die ff gelijk trekken met front/side)

Shrugs
                          3xfailure (8/10 reps)

superset stiffies / leg curl 3x10 both

Comment

• even een goede pose aannemen de volgende keer Dexie, maar begint er goed uit te zien! keep it up
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Haha is lastig man om goed te poseren maar blijf erop oefenen, denk dat het ook helpt met trainen gezien je dan al je spieren beter kan "beheersen". Tnx!

Comment

• Basis is ok, nu bouwen dexiepexie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X